Azi am avut pofta de balmos. Nu am cantarit nimic, am pus ingredientele asa dupa ochi si gust.
Avem nevoie de :
-smantana
-iaurt
- unt sau margarina
-cas
-sare
-faina de malai
-3-4 oua

Mod de preparare:
Intr-o oala am pus apa, smantana, iaurtul, untul, sare, am gustat compozitia sa fie buna (dupa gustul meu, adica sa se simta smantana si sarea, sa aiba destula grasime). Am pus aceasta compozitie sa fiarba. Cand a inceput fierberea am adaugat faina si tot asa am lasat sa fiarba si faina, dupa care am inceput sa frec balmosul adaugand rand pe rand si casul dat pe razatoare. Se freaca bine pana cand nu avem cocoloase si faina este fiarta. La final adaugam ouale batute si frecam in continuare pana acestea se incorporeaza in compozitie.
Este un balmos tare bun cu toate ca nu este facut cu jintuiala.

Pofta buna!!!!