Deoarece mi-a ramas alut de cozonac am facut Estonian  Kringel.
Estonian Kringel l-am vazut pe multe bloguri si forumuri.Dar sursa de inspiratie pentru fiecare a fost Ana Maria Ciolacu.
Am folosit reteta mea  de cozonac scrisa aici.
Pentru uns am folosit unt amestecat cu scortisoara si zahar. Toate puse dupa gust.
Pentru a obtine acest produs minunat numit "Estonian Kringel" vom intinde aluatul obtinut (bineinteles ca dupa ce acesta a dospit) si il ungem cu untul amestecat cu zahar si scortisoarea . Avem grija insa sa lasam putina compozitie si pentru uns deasupra.
Dupa ce rulam foaia, o taiem pe la mijloc cu un cutit bine ascutit.Apoi sucim aluatul in spirala, incercand sa lasam spre exterior partea taiata.Il punem in tava si la cuptor cu el.
A fost tare bun...



Adăugaţi o legendă




SI COZONACUL: