Print Friendly and PDF

duminică, 4 decembrie 2011




Ingrediente:
  • 1 kg carne, 
  • 1 capatâna de usturoi,
  •  1/2 lingurita de bicarbonat, 
  • 1 ardei iute (sau boia), 
  • 1/2 lingurita piper macinat,
  •  cimbru, sare.

Mod de preparare:


Carnea se taie si se trece prin masina de tocat. Se amesteca cu sare si bicarbonat.Se pune indesat intr-un vas si se tine la rece pâna a doua zi. Dupa aceea se toaca inca o data, la robot, se framânta bine, se pun piperul, cimbrul, boiaua de ardei, usturoiul zdrobit, putina supa  sau apa rece.
Reteta am citit-o cu ani in urma in Revista Magazin.







Tagged:

10 comentarii:

  1. alexandrina te astept cu mare drag!!!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce buni trebuie sa fie, cu salata si paine calda ... mmm deliciosi! te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Emily multumesc de vizita...au iesit tare buni...te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu am indraznit niciodata sa fac mititei acasa...mi se parea ca e complicat...Vazand reteta ta, mi se pare ca ar merita sa incerc...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Marinela nu e complicat sa ii faci, chiar mi s-a parut usor..te pup!!!

    RăspundețiȘtergere

Press