Reteta o am de aici .


 O sa scriu reteta asa cum e data. Eu am adaptat-o la cantitatea mea de castraveti pe care i-am pus in borcane de 2 kg.


Ingrediente:
2 kg. castraveti
2 morcovi taiati rondele
1 ceapa taiata solzisori
5 lingurite de zahar
5 lingurite de sare
piper boabe
boabe de mustar
foaie de dafin
3 flori de marar
20 linguri de otet


Mod de preparare:
Se spala castravetii si se aseaza in borcane.Eu am folosit borcane de 2 kg.
Pentr un borcan de 800 g. se folosesc:
10-15 boabe d e piper,catev a rondele de morcov ,catev a bucati de ceapa,1 floare de
marar,1 foaie de dafin mica( dupa gust,se poate si fara),1 lingurita boabe de mustar,1
lingurita de sare, una de zahar,4 linguri de otet si se completeaza cu apa.
Se capacesc borcanele si se pun la fiert in bain-marie pentru 15 minute de cand le pui pe
foc.
Se lasa sa se raceasca in apa.