sâmbătă, 26 octombrie 2013

Ciulama cu pipote si inimi de pui


Azi e ziua Ciulamalei!!! Particip si eu la Ciulamaua rulz :))) 
Iata ciulamaua mea de azi, e cu pipote si inimi de pui....


1 kg pipote si inimi
200 g smantana
2-3 linguri faina
200 ml lapte
1 ceapa potrivita
2-3 linguri ulei




Se spala bine pipotele si inimile,se curata.Se pun putin  la prajit in ulei se adauga ceapa tocata marunt se mai lasa un pic apoi se adauga apa, vegeta  si se lasa la fiert.Cand sunt fierte bine,se adauga amestecul de smantana si faina dizolvata in lapte.Se mai condimenteaza daca trebuie se mai lasa inca vreo 10 min si se ia de pe foc.
Se serveste cu mamaliguta. 

Iata toata echipa de la ciulama :


2 .Dia.daria:Ciulama de ciuperci
3. Bucataresele Vesele : Ciulama de ciuperci cu clatite picante
4. Andreea Denisa-Dea's Cakes:  Ciulama cu ciuperci reinventata
5. Iuliana Florentina Avram  : Ciulama de ciuperci
6. Postolache Violeta :Ciulama de pui cu ciuperci
7. Laura Laurentiu : Ciulama de pui cu ciuperci -La ceas aniversar
8. Cerasela Badr El-Din : Ciulama cu ciuperci si scoici
9. Elena Toma: Ciulama fusion
10. Geta Cipaianu :Ciulama de pui si ciuperci cu crusta de cascaval
11. Lili Liliana : Ciulama cu pipote si inimi de pui
12. Radu Groza : Ciulama de vitel
13. Cristina Tamaian - Boabe de Cafea: Ciulama de ciuperci
14. Alice Ciobanu:  O zi cu ciulama
15. Iuliana Miu:  Ciulama de ciuperci cu mamaliguta
16. Adina Ciocalau: Ciulama cu ciuperci de padure
17. Dana Aphextwinz Ciulamale reincarnate :))

18. Cristian (Bucatar maniac) : Ciulama de pui


Toata lumea sa fie vesela si sa lasam toate rautatile deoparte. Va pup!!!



13 comentarii:

  1. Buna ciulamaua cu inimi si pipote!! La multi ani Ciulama!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi place ciulamaua de pipotele ! Happy Ciulama's Day!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciulamaua asta e exact cum o facea bunica de la Bobalna :D Super! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Happy Ciulama´s Day!minunata ciulamaua de pipotele

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu maine am sa fac un "repetir" tocmai am cumparat pipote si inimi ca sa fac o ciorba dar o pun de o ciulama.

    RăspundețiȘtergere
  6. Boabe de cafea esti de aici de pe langa mine? Multumesc Pansy, Iuliana!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult varianta ta,o mai fac si eu cu inimioare si pipote. :)

    RăspundețiȘtergere

Printfriendly

Popular