Deoarece in 30 octombrie e o zi speciala pentru mine, m-am hotarat sa fac aceste bunatati azi si sa sarbatoresc si azi :) 

Ingrediente:

4 pulpe inferioare de pui
condimente pentru pui
400 g aluat de foietaj
1 ou pentru uns

Pasta de ciuperci:
150 g ciuperci
 un tub si jumatate  branza topita
sare
piper
30 g unt

Sos de usturoi

 Mod de preparare:
Am fiert  pulpele, le-am prajit  putin, le-am condimentat. Ciupercile se taie in felii, se pun intr-un blender si se fac o pasta. le-am pus intr-o tigaie in putin unt pe foc, pana cand apa lasata de ciuperci dispare. Se ia de pe foc si se asezoneaza dupa caz. Se adauga branza topita Se ia foaia de aluat si se imparte in  patrate. Se imparte pasta de ciuperci in mod egal pe fiecare patrat de aluat. Se aseaza deasupra cate o pulpa in pozitie verticala si se imbraca in aluat ridicand de capete care se inoada in jurul osului.

Cu aluatul se lucreaza rapid ca sa nu se incalzeasca. Daca este nevoie se mai dau pulpele la rece. Se aseaza intr-o tava pe hartie de copt si se ung cu un ou batut. Se da tava la cuptorul incins pentru 30 de minute, pana aluatul prinde culoare. 
Le-am servit cu un sos de usturoi.

Sursa mea de inspiratie a fost Sara. Multumesc!

Pofta buna!!!




Va imbratisez cu drag !!!