Print Friendly and PDF

duminică, 19 ianuarie 2014



Am avut acasa branza de vaca si nu stiam ce sa mai fac cu ea. Dar iata ca datorita unei colege am gasit.
Avem nevoie de :
- 1 kg branza de vaca
- 1 l lapte
-  unt -o lingura
- o lingurita bicarbonat
- sare

Punem laptele la fiert si adaugam branza maruntita bine. Lasam sa fiarba pana branza se intande . Trebuie sa amestecam tot timpul, caci altfel riscam se se prinda de vas. Dupa ce branza s-a topit, se intande si  e elatica o punem la scurs. Separat intr-un alt vas punem la topit o lingura de unt, adaugam branza data pe razatoare, sare si spre final cand e aproape topita punem o lingurita de bicarbonat. Amestecam bine pana cand toata branza e topita. Punem la racit in caserole. Cine doreste il poate si afuma.
Sa aveti pofta buna!




Tagged:

10 comentarii:

  1. Foarte bun,eu am reteta cu un pachet de unt,tu l-ai facut mai sarac in grasimi ai grija de colesterol!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne cat e de bun !!!
    Dar nu l-am mai facut de mult.
    Bine ca mi-ai amintit de el.
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  3. Branza de vaca telemea? luata din comert? si cat de sarata trebuie sa fie? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. Andreea e branza de vaca facuta acasa. Nu e sarata. E dulce.

    RăspundețiȘtergere
  5. Te astept cu mare drag la Campania mea de sarbatoare :http://sidyskitchen.blogspot.ro/2014/03/campanie-de-sarbatoare.html
    Te tzuc !

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar de mult voiam sa fac cascaval in casa. Mulțumim pentru reteta.

    RăspundețiȘtergere

Press