Azi am gatit pulpe cu ananas si cascaval la cuptor folosind delicioasele produse de la Koliba.

Am folosit urmatoarele ingredient:

  • 5 pulpe dezozate
  • O cutie compot neindulcit de ananas rondele
  • Sare, piper
  • O lingura ulei de palmier
  • O lingura amidon


Mod de preparare:

        Pulpele spalate bine si uscate, le-am pus la prajit in tigaie cu o lingura de ulei de palmier. Dupa ce sunt bine prajite si rumenite le condimentam cu sare si piper si  le asezam intr-o tava unsa cu unt. Peste fiecare pulpa punem o rondea de ananas si o felie de cascaval. Printre ele mai punem cate o bucatica de unt si bagam tava la cuptor , pana cand se topeste cascavalul.
Cat timp a stat tava in cuptor am pregatit un sos acrisor din o lingura de amidon si siropul de la compot astfel: 
-amestecam amidonul cu siropul si il punem la fiert pana incepe sa se ingroase. 
-daca compozitia e prea groasa si nu mai avem sirop, putem adauga putina apa.
Pulpele proaspat scoase din cuptor le servim alaturi de acest sos acrisor. Mie mi-a placut foarte mult aceasta combinatie.
          Aceasta reteta e o reteta rapida  pe care o putem pregati pentru pranz, dar si pentru cina.

Va doresc spor la gatit!