Azi fetele au vrut clatite americane.Cum nu stiam reteta am cautat-o pe internet si am gasit o reteta foarte buna pe blogul lui Teo's Kitchen. Ne-a placut ce a iesit. Eu am facut aluatul de clatite si fetele le-au copt si papat.

Ingrediente:
- 250 gr faina
- 4 linguri de zahar
- o lingura praf de copt
- putina sare
- putin ulei pentru uns tigaia 
- 250 ml lapte
- 2 oua
- esenta de vanilie dupa gust


Mod de preparare:
Am batut bine ouale cu laptele, am adaugat zaharul,sarea,  esenta de vanilie si faina amestecata cu praful de copt. Aluatul ce il obtinem este un pic mai gros decat cel normal de clatite. Clatitele se prajesc in tigaia unsa cu putin ulei sau unt.


Fetele le-au mancat cu nectar de piersici si cu dulceata de prune. Fiecare si le-a ornat si fotografiat, deci scuze calitatea imaginilor finale.


Pofta buna!!!!