Reteta am gasit-o pe blogul lui Lily Musat . Este foarte rapida de facut si foarte buna. sa nu o ratati.

Eu am dublat cantitatile deoarece am avut o tava mai mare.
O sa scriu reteta cu cantitatile dublate.

Ingrediente pentru bilele din branza si cocos :
500  g branza dulce
4  galbenusuri de ou
100 g de zahăr pudra
100 g nucă de cocos
6 linguri faina

Ingrediente pentru aluatul de negresa:

8 oua
60 g zahar
100g ciocolata amaruie
8 linguri faina
6 linguri cacao
un praf de sare
o lingurita rasa praf de copt
zahar vanilat

Ingrediente pentru glazura:

50 g ciocolata amaruie
1 lingura de apa
1 lingura ulei vegetal
50 g unt


Eu am facut   fara glazura. dar e super buna!!! Mersiii Lily Musat!!!


Mod de preparare:


Preparare bulgari de cocos si branza:


Ingredientele pentru bulgari se amesteca intr-un castron pana devine o pasta omogena. Se formeaza bilute, pe care le tavalim prin nuca de cocos si le asezam in tava.


Preparare negresa:
 Se mixeaza albusurile cu zaharul, praful de sare si zaharul vanilat, apoi se adauga galbenusurile si se mixeaza in continuare.
Se adauga ciocolata topita si se mixeaza pana se incorporeaza bine. Se adauga faina amestecata cu praful de copt si cacaoua.
Se toarna peste bilele deja asezate in tava si se baga la cuptor cca.25-30 minute.


Pofta Buna!!!!