Luna aceasta am avut timp sa particip din nou la "Provocarea secreta" gazduita Iulian. Mie mi-a fost repartizat blogul Ramonei : "Micuta bucatarie a Ramonei".
Rasfoind blogul Ramonei am gasit multe retete interesante. M-am oprit la ceva dulce, bun si rapid de facut. Asa ca am ales Rulada cu mere. E minunata si se nu pierzi mult timp cand o prepari. Dar iata reteta preluata de la Ramona:

  -       4 – 5 mere potrivite ca marime
-         2 linguri zahar
-         scortisoara
-         4 oua
-         4 linguri zahar
-         4 linguri faina
-         ½ lingurita praf de copt
-         esenta vanilie

Curatam merele de coaja si samburi si le dam pe razatoare. Le scurgem bine, amestecam cu cele 2 linguri de zahar si scortisoara.

Tapetam o tava de cuptor cu hartie de copt si intindem uniform merele, cat sa acopere toata suprafata.

Separam oaule, albusurile le batem spuma tare.

Separat mixam 1-2 minute galbenusurile, adaugam cele 4 linguri de zahar si mai mixam cateva minute pana se albesc. Adaugam faina si praful de copt si mixam putin, cat sa se omogenizeze.

Incorporam incet,  albusurile in compozitia de galbenusuri.

Turnam compozitia peste mere.

Dam tava la cuptorul incins , timp de cca 20 minute, pana se rumeneste frumos.

Cand este gata, scoatem de la cuptor si rasturnam pe un prosop de bucatarie, hartia de copt sa fie in sus. Desprindem cu grija hartia, apoi, cat este fierbinte rulam cat mai strans si lasam sa se raceasca.