Am vrea sa mancam pizza si ne grabim? Cea mai rapida pizza e cea cu blat de paine.
Nu am cantitati pentru aceasta reteta. 

Deci avem nevoie de paine veche, cascaval (250 gr), mezeluri, 2-3 oua, pasta de rosii sau ketchup, lapte, sare si piper.

Toppingul difera de la caz la caz si depinde foarte mult de ceea ce am in frigider la acel moment. Prima data imi pregatesc toate ingredientele necesare pentru topping. Tai la dimensiunea dorita mezelurile si le amestecam cu pasta de rosii sau ketchup-ul si le condimentam cu piper. Dau pe razatoare cascavalul si ouale le batem bine. In ouale batute adaug putina sare, piper si jumatate din cantitatea de cascaval, iar pe restul il las sa il presar deasupra.
Aprind focul la cuptor sa se incalzeasca si captusesc tava cu hartie de copt, sau unsa cu putin ulei.

Luam feliile de paine le inmuiem in lapte si le asezam cat mai strans in tava, iar locurile ramase goale le umplu cu bucatele mici de paine. Pun peste ele amestecul de mezeluri cu ketchup(pasta de rosii), pe care o intandem pe toata suprafata. Peste punem amestecul de oua batute cu condimente si cascaval, iar pe deasupra presar cascaval ras. 

La alegere putem pune masline, ardeu gras, ciuperci . Eu in acest moment nu am avut prin frigider, deci pizza mea a fost doar cu mezeluri si cascaval.

Bagam la cuptor tava si asteptam cca 15-20 minute pana e gata. Va doresc pofta buna!!!!

PS.Feliile de lapte nu trebuie sa le inmuiem tare in lapte, caci se vor arde.


Daca va place aceasta reteta, nu ezitati sa-mi lasati un comentariu pe blog, pe pagina de facebook sau pe insagram. Va voi raspunde tuturor cu drag. Nu uitati ca aveti si posibilitatea sa distribuiti reteta pe retelele de socializare, pentru a veni in ajutorul celor ce au nevoie de ea. Multumesc!