Ce sa fac cu portocalele ramase de la sarbatori? Vesnica intrebare pe care mi-o pun. Anul asta m-am gandit sa fac o dulceata.

Am avut:
1 kg de portocale si mandarine
1 kg de zahar.
o lamaie

Cum am facut:

Am curatat portocalele si mandarinele, le-am taiat bucati si le-am amestecat cu zaharul. Le-am lasa asa vreo 3 ore. Dupa acest timp scurs le-am amestecat si le-am pus la foc mic pe aragaz. Dupa ce incep sa fiarba, pe deasupra se face spuma, pe care o luam. Lasam la fiert la foc incet, cca o ora.La jumatea timpului punem si zeama de la o lamaie. Dupa o ora ca sa vedem daca e destul de fiarta, luam cu lingurita putina dulceata pe o farfurie si vedem daca este facuta ( sa nu fie apoasa).
Se pune fierbinte in borcane spalate si sterilizate, se capseaza si se intoc cu capacul in jos pentru 5-10 min. pentru o mai buna etansare. Dupa, eu le-am invelit cu o patura si le-am lasat pana ce s-au racit complet.

Pofta Buna!!!

Va asteptam alaturi de noi si pe pagina de Instagram